MINA SMINKBORSTAR

 
Dom flesta borstarna jag äger är från elf men kvaliten på dessa borstar avgudar jag. Min puderborste från Elf har jag haft i ungefär 2 år snart och den är lika bra än idag! 
Borstarna på bilden ovanför är mina favorit borstar som jag använder i prinip varje dag! 
 
På bilden nedanför så har jag en foundationborste från Sephora som är super bra, även concealerborsten nedanför är från Sephora som också är sjukt bra! 
En sneskuren borste från makeupstore, ögonskuggsborste från H&M, ögonskuggsborste från Gina Tricot, concealerborste från Elf men använder den som highlight borste. En fluggig ögonskuggsborste från Elf som är kanon! 
 
Resten av borstarna jag har är från mitt Hoola bronzer, mitt chanel rouge och en kabuki borste från Elf. Sen har jag även en till foundationborste från elf och en rouge borste från kicks som jag avskyr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: